duktig!

Haaaaaj , eller godmorgon wte .
Milton va världens grinpelle imorse, jag som ville sova när det e sånt skitväder ute .
Men nej, inget hjälpte , han skulle inte ha mat , utan vi fick gå upp runt 7 , och sitta o vagga i babysittern..

Nu har jag i alla fall vart duktig och gjort ett kapitel i matteboken! Första kapitlet på typ 3 månader....
Känns bra!
Nu har jag bara 1247192861938638643 saker o göra i dom andra ämnena.

Hade ju hopppats på att rida idag....MEN SKIT VÄDRET förstör ju allting. Har inge lust att rida Giggan första gången på 3månader när det är lerigt ute......Har en känsla av att jag kommer smälta in ganska bra med marken då..
USCH. Men ska i alla fall upp dit och pyssla med dom . Får hoppas på bättre väder imorgon.

Nu snart så ska jag , mamma & Milton åka till mjölby och köpa spån , sen hem till mamma o ringa runt , (min hemtelefon funkar fortfarande inte) och efter det till stallet :)

Uppdaterar senare.

pusssssssspusssssssålänge


Milton i förrgår med sina jeans, body o kofta :) <3



ÄÄÄlskar'N

Kommentarer♥





Här kan du kommentera inlägget. Alla inlägg checkas innan publicering , spam raderas omedelbart. Fotografier tagna av mig (innehar bloggens adress på bilden) är förbjudna att kopiera om inget annat står. Kram fridaelinor♥ :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0