Duktig pojke!

Nu sover Milton i sin egen säng. Han somnade till speldosan (tttaaaaaack , den som uppfann!) , fick dra upp den några ggr, men nu sover han! Duktig pojke!

Har varit hemma hos mamma och ätit mat och lite, stackar'n , de e bara problem med hennes lägenhet.
Det e något konstigt med elen, så allt slutar fungera här o där.
Nu fungerar ingenting i vardagsrummet , så hon fick ta skarvsladd från hallen för att kunna se på tv.
Annars funkar tv:n bara när spisen e igång. Men spisen fungerar knappt , den blir lika varm som den blir på 1:an när man har den på 6:an , så laga mat e ju bara o glömma o det med.
Knas!

Nu sitter jag iaf hemma som sagt , väntar på "*" .
Känner mig as seg , men får la dricka lite kaffe så man piggnar till! Har varit seg i flera dagar nu.
Gör ingenting annat än o gäspar tycker jag.
Menmen. E riktigt stolt över min son iallafall!!!

Puuuuuuusssssssss



Kommentarer♥
Postat av: Anonym

Hej söta frida!

jag undrar bara vem är

hans pappa? kommer inte han och hälsar på hans son? tacksam för svar! :)

2011-04-17 @ 00:11:02
Postat av: Frida

alexander heter han , och det är komplicerat...

btw , tack för att du läser min blogg!

2011-04-17 @ 00:26:14
URL: http://ellalouise.bloggsida.se





Här kan du kommentera inlägget. Alla inlägg checkas innan publicering , spam raderas omedelbart. Fotografier tagna av mig (innehar bloggens adress på bilden) är förbjudna att kopiera om inget annat står. Kram fridaelinor♥ :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0