dags o sova lite kanske?...

Haaaaaj bloggen!
Nu äntligen är Annie ute ur BigBrother! Tack&Lov!
BB-låten vart ju inte så dålig trotts allt! Refrängen e väl bäst om man frågar mig.
Kanske blir det lite av en sommarplåga i år?...vem vet!


I eftermiddags åkte ju "*" :( .....
Sen kom mamma & Andreas och så gjorde vi mat , hur gott som helst vart det!
Karéekotletter (stavning?!) , potatisklyftor , sås och sallad. Mums!
Sen åkte dom vid typ halv 7 , och jag tänkte gå o lägga mig , men då va min son inte alls på humör , så d va bara skrikskrikskrik.
Men nu sover han , så ska väl gå o lägga mig jag med alldeles strax.

Det vart inget gjort som jag skulle göra idag. Solade inte , va inte i stallet , träffade inte Olle eller Sabina.
Men på tisdag ska jag sola iaf!

Imorgon ska jag först till konsum , köpa hårfärg , nytt sim-kort (trodde ju mobilen va trasig , men d e sim-kortet d e fel på , så byter nummer imrgn!) .
Sen ska jag hämta mina kläder osv från H&M club , :D :D
Och efter det hämta ut mina extensions och linser!! Wiiiiiiiiiiiiieeeeeeeeeeee! Kan man bli gladare eller ? Naaaaae!
Hoppas Ida kan hjälpa mig lite tidigare än räknat!

Sen så ska vi in till mjölby , köpa nya leggings , kolla på en parfym och köpa en T-shirt som jag förälskat mig i :D
Sen stannar jag o Milton i mjölby ett tag och umgås!
Myyysdag imrgn!

Puuusssssssspådet & godnatt kära läsare!

"mamma-bebis mys" !

Kommentarer♥
Postat av: sara

hej!

Jag undrar om du skulle kunna göra ett inlägg om Miltons pappa, skriva vad du tycker om honom och så och typ några bilder på honom:D

2011-04-18 @ 00:02:35
Postat av: Frida

tyvärr så kan jag inte göra det , det skulle inte bli ett trevligt inlägg i&med att jag inte har några trevliga åsikter om honom överhuvudtaget.

Så jag föredrar att inte göra det....

2011-04-18 @ 10:11:17
URL: http://ellalouise.bloggsida.se





Här kan du kommentera inlägget. Alla inlägg checkas innan publicering , spam raderas omedelbart. Fotografier tagna av mig (innehar bloggens adress på bilden) är förbjudna att kopiera om inget annat står. Kram fridaelinor♥ :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0