"Chill-måndag"

Idag har absolut inte gjort mycket. MEN , har tagit kort på Miltons fot&handavtryck jag gjorde i han "förstabok", på kläderna o det jag köpte o det jag fick av mamma.


Sänder en tanke åt fam. Lindh , va starka , det finns idioter till allt!


BTW, huuuur kunde Vanessa åka ut? VAFAN e ni för idioter som sitter där hemma o röstar egentligen?!
PATRIK SKULLE JU UT DET JÄVLA ÄCKLET.
Hur kan ni rösta ut en av de starkaste o roligaste karaktärerna i huset? Hur tänkte ni då? Om ni röstar ut alla som tar plats som tex Roza(ni tyckte hon va bitch blablabla.) Nicky(för energisk) Vanessa(transsexuell) Men hallå? Om ni röstar ut dom som har lite karaktär så blir det ju bara tråkmånsar kvar till slut , och hur kul skulle det vara att sitta o titta på typ Simon , Annie & Patrik hela tiden lixom. En säger en halv rolig sak på typ en vecka , men mer än så är det inte. NU FÅR NI GE ER!
Vanessa va ju skit kul , som tex när patrik sa åt henne o plocka upp lampan.
Kommer SAAAAKNA henne också! Precis som jag gör med Roza o Nicky!


Jag tror faktiskt att det har vänt på Milton nu med grinigheten. Han e grinig en liten stund nån gång under dagen , men inte mer än så. Gud va skönt!
Han e så fint klädd idag , body , jeans , kofta oså stumpor. Jätte söt är han. Ska lägga upp bilder på det imorgon.

BTW , glömde nog skriva det , mamma bjöd mig på Kina-restaurang i lördags , TAAACK mamma , älskar dig!

Ha en bra kväll allesammans , nu ska jag gå ut o ta ett bloss osen blir det nog Tv:n för min del.
Pusssssss



Väska från : pieces of U

Solglasögon+Halsduk från : GinaTricot , Nagellack från: BikBok


Jacka fr: H&M,Halsduk fr: GinaTricot


3 par skor från Skopunkten.


Alla tre tröjorna från GinaTricot


Svarta mockaleggings från: BikBok , Biegea leggeings med skinnförstärkning på knä+mönstrade från : Vila

Blus fr: GinaTricot, jumpsuit fr: BikBok

2huvtröjor+linne fr: BikBok


Kofta fr: GinaTricot, harembyxor från : Cubus.

Spets topp fr: Monki , hängselshorts från: GinaTricot.

Baseball-linne fr: NewYorker , mönstrade leggings fr: Monki , T-shirt med spetsvolang fr: Monki.

Spetskofta fr: GinaTricot , Baseballjacka fr: NewYorker.

Byxor med insida förstärkt av mocka fr: Monki. Jeans knyttopp fr : GinaTricot.

Byxor från tidigare bild , kjol från NewYorker.

Jeans+leggings från: GinaTricot.

2 munkträjor från NewYorker.

Våra identitetsband+avtrycken :) <3

Kommentarer♥
Postat av: sanna Ånstad

NÄr köpte du alla kläder mvh sanna<3

2011-04-07 @ 16:55:45
URL: http://justtrustme.blogg.se/
Postat av: Caroline

Hej, vill bara säga att det är förbannat starkt av dig att bli mamma så ung :) Han är jätte söt Milton. Och du har säkert fått andra att tänka om,som kanske vill behålla men inte vågar :)!

You Go girl!

Kram

2011-04-10 @ 14:33:08
URL: http://caroliinearkefjord.blogg.se/





Här kan du kommentera inlägget. Alla inlägg checkas innan publicering , spam raderas omedelbart. Fotografier tagna av mig (innehar bloggens adress på bilden) är förbjudna att kopiera om inget annat står. Kram fridaelinor♥ :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0