Can we pretend that airplanes in the nightsky are like shootingstars? I could really use a wish right now.

Im sorry U know , i said some stupid things that i regret. I don't know what im about to do if i lose U to....
What are words if they're only for good times...then they don't...
Im sorry , what kind of girl would I be to leave when you need me most.




Idag har jag städat , duschat o tvättat håret (det gick faktiskt bra! Ont som fan när jag böjde håret fråmåt men annars gick det bra , det vart inte torrt som jag va orolig över!) gjort mig iordning och detsamma med Milton.
Nu ligger han och sover , men nyss va det full fart på honom , han "prata" på så in i norden .
Det går så himla fort allting , ena dagen kan han bara göra ett ljud om dan, och andra låter han hela tiden.
Så nu sitter jag och väntar på att mamma ska komma hem från stallet så ska vi gå över till dom jag & Milton , och äta mat , kolla på "HarryPotter" och mysa!
Ska sola också . :)

Vill verkligen ha sommaren här nu! Vill kunna gå utan strumpbyxor och koftor o allt va det är , vill ju kunna visa upp brännan! Asså jag saknar sommaren så himla mycke! Jag hatade förra sommaren bara för att jag mådde så dåligt i värmen , jag va ju med barn då. Och jag spydde hela tiden i värmen.
INTE KUL!
Men det ska vi ta igen den här säsongen !

Åh , käkade en yoghurt imorse med banansmak och choklad flingor till , nått mamma köpte på Lidl igår till mig.
Så himla god! Den smakar exakt som dom yoghurtar jag åt varje morgon i Grekland!
Och det får mig att längta ännu mer till sommaren o solen!
Men mest till Grekland då förstås...
Vi va 4 år i rad på Creta , underbara värme o sol säger jag bara!
Ska försöka åka dit nästa år tror jag..jag , mamma & såklart Milton.
Andreas åker ju utomlands med sin pappa :)
Dom ska till Turkiet nu i maj/juni :)
Dit vill jag också åka!!!
Shoppa som en galning! Gud va kul!


Btw , är det bara jag som hatar när man får hål i svarta nylonstrumpbyxor?
Det syns ju fan på mils avstånd... :O
Usch , jävla skit.
Orkar dock inte byta så får väl gå såhär :P .

Köpte vita tulpaner och rosa rosor på Lidl i onsdags , tulpanerna i vardagsrummet o rosorna såklart i köket eftersom hela mitt kök är rosa ;D
Dom luktar så gott!

Ska prova mina bruna linser nån dag också , får ta kort på det så får ni se :D
Har inte haft dom på mig ännu :)
Funderar på att beställa månadslinser med färg också , jag ser ju dåligt så jag har ju linser i vanliga fall (använder dom nästan aldrig därimot) Så om jag passar i dom ska jag nog beställa sånna med styrka i ! :)
Ska nog betälla både blåa och bruna isåfall :D Det vore lite coolt :D inte sant?

Imorgon är det exakt en månad kvar tills jag ska på konsulation :D Wiiihiee :D Ser verkligen fram imot det!

På måndag är Milton 2 och en halv månad! Bara två veckor kvar tills han får börja smaka puréer ! Det ska bli jätte kul och se ! :D

Det är så tråkigt för jag har ju ingen sol på min balkong :( Har bara sol till typ 11 på morgonen :/ Lite trist , man kan ju inte sitta o sola eller nånting :( .....

Idag spänner det inte alls lika mycket i fästena på extensionsen  , skönt ska jag säga er , för fyfan va ont jag hade!

Nej nu ska jag ut ta en cigg o gå o kissa!

Puussssssssålänge!



Kommentarer♥
Postat av: Lisa

Hej.

Man ska inte ge barn smakportioner från fyra månader, deras mage är inte redo för fast föda. Har själv en son som är ca 2 månader äldre än milton. Hade gärna börjat med smakportioner tidigare än fyra men dom på bvc sa att man ej skulle göra det. Hoppas du förstår vad jag menar.

2011-04-22 @ 22:29:52





Här kan du kommentera inlägget. Alla inlägg checkas innan publicering , spam raderas omedelbart. Fotografier tagna av mig (innehar bloggens adress på bilden) är förbjudna att kopiera om inget annat står. Kram fridaelinor♥ :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0