bilder från igår!

Nu har jag laddat min mobil och lagt in alla bilder osv på datorn.

Jag va ju då som sagt och sola, jävla växelmaskin som inte tar mina hundralappar!
Tog fan en kvart innan den tog den. Aja , skönt o sola iaf.
Men får fan ingen färg på fötterna! Fiiint! Naaaaaat.

Sen åkte jag till stallet och red , men Giggan hade nog lite smått träniongsvärk från igår + att nånting va irriterande vit öronen så det gick väl sådär. Men det går nog bättre på lördag!
Longerade Miramis också! Helt otroligt , han e bara 2 år och aldrig longerad , emn endå fatta han på en gång.
DUKTIG POJKE!
Hahah , skulle springa lite med han och försöka få igång han i galopp , men jag har ju NOLL kondition. SHHEEEAT säger jag bara. Sprang typ 10 meter och sen helt slut. Det vart för Miramis och stå o käka gräs istället. Hehe.

Efter det skjutsade mamma hem mig & Milton , så gjorde jag mig iordning och städade här hemma (nu e det fint!) och så kom Cec , Felicia & Synne! Alltid lika kul! Dom hade med sig rulltårta hit också , mums! Och dom lämna kvar det som vart över , (Taaack <3 ) så nu har jag nått gottigottgott o käka ikväll. Ajaj , sitter bra på låren , men det blir hard workout imorgon!

Imorgon kommer ****** hit också! Funfunfun :)

Gör nog ett inlägg till innan jag sover , så säger inte godnatt ännnu!

Men pussssspåer sålänge!

Min tjockis till häst vid namnet "Giggan"!





Miramis sötnöten , men han håller ju på o fälla så han ser ut som om han har skabb elr ngt ;D men söt e han!

Milton igår :)


Kommentarer♥





Här kan du kommentera inlägget. Alla inlägg checkas innan publicering , spam raderas omedelbart. Fotografier tagna av mig (innehar bloggens adress på bilden) är förbjudna att kopiera om inget annat står. Kram fridaelinor♥ :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0