beautie is equal to pain. That's it.

Älskar verkligen mitt hår nu , men fu*k va ont det gör.....

Snart ska jag väcka Milton ur hans lilla skönhetssömn , klä på honom o så ska vi gå och handla.
Sen blir det till att gå hem till mamma och äta middag och mysa , så får vi väl se vad som händer ikväll.

Solade ju idag , och nu har jag faktiskt fått tillräckligt med färg så jag kan gå utan smink! Eller ah , med mascara o rouge kanske , men ingen foundation och puder.
Känns så himla skönt! Nu vil vi ha hit sommaren! Eller hur? ;)

Bara en vecka kvar till valborg då , ser inte fram imot det lika mycket som jag gjorde förut , har vart lite nere idag , så kanske imorgon...

Imorgon lämnar Carro mig för att vara borta till måndag i sommarstuga med sin kille, DISS :O
Hehe nejdå , hoppas ni får kul och har det mysigt gumman , det förtjänar du!
Älskar dig!

Bara två veckor kvar tills vi åker upp till min syster också , kommer kännas underbart att få komma härifrån ett tag , och bara vara .... Behöver verkligen det...

Hade ju hoppats på o sätta in p-stav igår också på efterkontrollen , men acknej , måste vänta 4-6 veckor på mensen....sen kan man sätta in den. Crap.
Inte för att jag är i något större behov av den , men vill ha det gjort nån gång....

Ska ringa och beställa tid för att pierca tungan till mig och mamma också :D
Vi ska göra det i slutet av maj :D
Det är något jag väntat sjukt länge på!
Det ser vi fram imot!

Btw , har updaterat informationen om mig o bloggen , så klicka på min profilbild , så får ni se!

Nej nu ska jag gå o kissa och sen sätta fart med Milton så vi hinner handla innan dom stänger!

Uppdaterar ikväll när jag kommer hem!

puuuuuuuussssssssss







Kommentarer♥
Postat av: Ida Lindh

ja det vart jättefint, om ett par dagar kommer det inte spänna lika mycket. Du får säga till sedan om du vill att jag sätter in mera hår, det går om du vill :) men ser lagomt tjockt ut i alla fall =) Kram :) // Ida

2011-04-21 @ 19:27:31
Postat av: Caroline

Haha älskar dig med gumman!:D Du är bäst,puuussss!<3

2011-04-21 @ 21:17:27
URL: http://sweetkkunghen.blogg.se/





Här kan du kommentera inlägget. Alla inlägg checkas innan publicering , spam raderas omedelbart. Fotografier tagna av mig (innehar bloggens adress på bilden) är förbjudna att kopiera om inget annat står. Kram fridaelinor♥ :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0