Back!

Nu e jag hemma igen!

Gick ju då som sagt först till mamma , så drack vi lite kaffe & sen handlade.
Skulle ju bytt hennes piercing , men glömde den nya hemma , så fick byta den nu ikväll ist.
Sen pallrade jag mig , nervös som fan , till skolan!
Sååååååååååååå kul o träffa dom! Fick dock inte se min lärare osv , men träffade dom jag saknat i klassen iaf!
Har nog saknat Felix o Adams bråk mest tror jag :D Va iaf skit kul o se dom!
Men Linus din jävel , har inte sett dig på flera månader o endå kan du inte äns säga hej?!
FITTIGA UNGE.

Aja , sen gick iaf , jag , Carro , (Milton såklart) , Dahlqvist och ***** iväg , skulle upp till väder med då började det regna , så vi gick till flöt ist , så käkade Dahlqvist o den andra filuren vars namn inte får nämnas idag.
Sen stack Carro hem , och jag o dom andra två gick hem till mig o satte på en film :)
Chill eftermiddag!
Sen kom Sofia och tog en titt på mina naglar , och pratade lite . Ska ju va nagelmodell till hennes slutprov på ljunkan den 11:e Maj.
Så hon ska göra nagelförlängning på mig. :D
Så nu måste jag va rädd om mina naglar , så hon får bra betyg!

Efter det gick jag o Milton hem till mamma och jag käkade mat , och snackade lite skit med Annika o mamma , hjälpte mamma o byta sin piercing , och sen skjutsade mamma hem mig.
Glömde mina cigg hos mamma , så det blir inget röka för mig förrens imorgon.....JÄVLA SKIT....
Iaf , nu sitter jag här , har gjort mig iordning för kvällen , ska bara tvätta bort sminket , så ska jag gå o lägga
mig.

Imorgon ska vi först till BVC , kvart över tio.
Sen eventuellt fika med Mange & Ia.
Och efter det kommer Cec&Synne!
KUWL!

Aja , godnatt på er!

PUUUSSSHEJ

Dagens outfit , ingen speciellt så det fick bli denna bild, ( läder leggnings , linne o munkjacka)




Milton äter <3


Kommentarer♥





Här kan du kommentera inlägget. Alla inlägg checkas innan publicering , spam raderas omedelbart. Fotografier tagna av mig (innehar bloggens adress på bilden) är förbjudna att kopiera om inget annat står. Kram fridaelinor♥ :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0