äääääääntligen!

Jippi! Idag har jag ridit! Perfekt väder och rida i va det ju idag också! Underbart! Giggan va såå himla duktig! Lite  stel i höger varv , men mycke skänkelvikningar och volter så e hon snart uppmjukad igen!
Åh va glad jag e , har saknat det så otroligt mycke!
Ska rida imorgon , lördag söndag också , ska försöka få henne i några galopp steg tills dess tänkte jag. Hon kan ju knappt galoppera , har inte fått henne i galopp sen jag provred henne , men nu väger man ju lite mindre och det bra mark o rida på , så nu kan man pusha henne lite mer! Gosh , ja e så glad , så glad så glad!
Ska ut o springa lite med Miramis också , :D ska ju rida in han nu i sommar :D Kommer också bli skit kul!

Tog kort på dom men glömde laddaren till mobilen hos mamma vilket innebär usb kabeln också så lägger upp dom imorgon istället :)

Imorgon ska vi ju på läkarbesök med Milton ! Ska bli jätte spännande o se vad han väger och hur lång han är!
Tippar på typ 56-57 lång och ca 5.5 kg.
Vi får se imorgon om jag hade rätt!


UUUUUUUUUUUUsch , har fått 4 st myggbett! FYRA :O D e ju sjukt :O
Det ska inte finnas mygg i april!!!!! Äckeldjur!


Btw  , imorgon efter läkarbesöket så ska jag till stallet och riida :D:D
Sen hem och städa , för sen kommer Cec , Felicia & Synne tror jag :D Kuuuuuuwl :D
"The cappuccino girls" ;D
Puusss på det!

Btw , tänkte skämma ut mig totaltoch lägga upp ett klipp där jag sjunger en del av Chris Medinas låt- what are words. Hoppas ni inte blir döva.




Glöm inte bort frågestund ! Sista chansen nu ikväll!

Kommentarer♥
Postat av: Lena

Vad bra du är på att sjunga. Idol nästa, eller? ;-)

Kram!

2011-04-14 @ 11:47:18
Postat av: malin =)

hihi gulligt frida =) hoppas du och milton mår bra?

kram <3

2011-04-14 @ 18:46:27





Här kan du kommentera inlägget. Alla inlägg checkas innan publicering , spam raderas omedelbart. Fotografier tagna av mig (innehar bloggens adress på bilden) är förbjudna att kopiera om inget annat står. Kram fridaelinor♥ :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0